mgshnaslna 1 ay sonra kızım 1 yaşına girecek allahım izin verirse. ilk doğum günü olduğu için özel olsun istiyorum hem uygun hemde güzel komsept önerilerinize açığım🙏🏻🎀
yagmur35yy mgshnaslna ben deniz kızı konsepti yapmıştım trenyoldan aldım balonlarini filan uygun fiyatliydi kendim yaptım hepsini
kahvekolik_ Ben mor kelebekli konsept yapmistim, alisverisimi temudan yapmistim. Dilerseniz foti atabilirim ☺️
aybarsinannesi1107 minnakveannesi Ben çok böyle belirgin konsept sevmiyorum sade şeyler daha hoş duruyor.
minnakveannesi aybarsinannesi1107 bende yapsam soft renkler kullanırdım heralde daha sade ve şık gösterir 😇
aybarsinannesi1107 bebisliozlem Anlatamadım konsept derken mesela işte Elsalı ya da ne bileyim pamuk prensesli gibi🤷🏻♀️ yoksa o attığıma bayıldım canım🤣
Emine_elis mgshnaslna bn 1 yaş da normal bişe yaptım sadece mor üzerine ama 2. Yaşda Mickey yaptm 😊 🙏
50krsvertirreekk mgshnaslna Biz bayramda ailemizleydik normalde gurbetteyiz o yüzden böyle erken bi kutlama yaptık teyzeler dayılar kuzenler anımız olsun resimlerimiz olsun istedik hep birlikte 🤍
Nazliezgi karmaşık oldu her şey ama bir anda böyle gelişti. 🤷♀️ Benm kız üni Cornu severdi onun için unicorn yapmıştım 2. Yaş gününde ilk yaş gününü kutlayamamıştım