Arkadaşlar merhaba oğlum 20 aylık. bundan 4 ay önce rota virüsü oldu hastanede yattık ama geçmedi eve geldik şükür öyle toparladı beslenmeye dikkat ettik. Bugün de baktım sürekli kaka yapıyordu. Normalde katı ve iki sefer yapar yemek yer ama en fazl üç bugün 7 defa yaptı ve afedersiniz sıvı ve kokuluydu ateş yok halsizlik yok ama ishal pislikte olmuş neden acaba korkuyorum ya yine rota virüs olduysa doktor sordum beslenme kaynaklı ona bilir dedi ikş üç gün takip et geçmezse getir kan vs miktarı varmı diye bakalım dedi çok korkuyorum ama