asbet evet altın. Ben küçük bir alyansın haram olduğunu düşünmüyorum sebebi de şu; eskiden altın çok değerli bir madendi bu yüzden israf olmasın diye altın erkeğe haram denildi. Ama güzel hayırlı bir iş için alyansın altın olması haram değildir diye düşünüyorum bn bu yüzden eşime altın almıştık. Hala altın takıyor