melekyd Merhabalar 03.03.2025 tarihinde ikiz doğum yaptım . 18 Nisan da eşim başvuru yapmış fakat halen sonuçlanmamış acaba eşim başvurduğu için olabilir mi ?
Dfncgdm2022 melekyd bacım esın ne alaka omu dogurdu 😂😂😂senın adına yaptıysa takıp et kımısı sımdı alıyor kımısı bıraz daha gec ama kendı adına yaptıysa olmaz bence zaten sıstemde de kabul edılmez
melekyd teacherikizannesi öyle mi diyorsunuz 🤔 Acaba ay ay mı ilerliyor alan annelerin çoğu Ocak ve şubat doğum yapanlar sanırım başvuru tarihine göre değilde ay ay ilerliyorlar gibi geldi bana .
melekyd Dfncgdm2022 Babası olduğu için başvurdu 😂 Haberi görmüş denedi başvurabildi herhangi bir kabul edilmeme olmadı çünkü başvuru dilekçesinde başvuruya esas kısmında baba yazıyor çocukların isimleri vs yazıyor olmasaydı zaten sistemsel kabul edilmezdi fakat emin olamadım bende burada mesajların geldiğini görünce sormak istedim .
Dfncgdm2022 melekyd anladım cnm ama sen kendı adına basvur bırde anladıgım kadarıyla ay ay ılerlıyor olabılırler 👍
ozgeozgu İlk ogretmenim ailem uygulamasını indir canım orda çocukları kaydet ve üstüne tıkla isimlerinin ödeme olup olmadığını ordan görebiliyorsun e devletten görünmüyor benim yattı gidip çektim