guzelanne01 Benim iki çocuğum da kreşe başlayınca hiç hasta olmadı. Ben çok rahatladım gerçekten. Evi akşam topluyorum, kreşe öğlen gidiyor gitmeden de ufak tefek işleri hallediyorum, onu kreşe bırakıp ya eve gelip tembellik yapıyorum, ya dışarıda takılıyorum. 4 saat iyi geliyor