asyayldz Sezaryen doğum yaptım, kızım 4 aylıkken hiç ağrım olmadan regl oldum 3-4 gün sürdü kanamam daha aradan 10 gün geçti veya geçmedi kasıklarımda regl olacakmışım gibi bi sancı var. Regl döngüsü mü değişti acaba ne zaman regliniz düzene girdi?
zeyaslanep asyayldz düzensüzişik normak hiç olmamak da normal diye biliyorum bende 40çıkınca oldım doğum kontrol hapi kullandigim için 40çıkınca düzensizlik oldı ara kanama yapti adet mi lekelenme mi anlayamadigim için biraktim spiral taktırdım 3qy oldı 1aynnormak geçti diğer ay 7gğn geçilmeli oldım adet bunay ise hala olmadim 17 gğn oldu olmadim hala test alip kan vereceğim