miniksavasciveannesi Bizde yakında bezi bırakacağız. Şuan 30 aylık kızım. 1-2 hafta içinde düşünüyorum. Biz ilk adım olarak kendisine lazımlık seçtirip aldık. Kakası gelince beziyle oturuyor şuan, lazımlığa alıştırmak için böyle bir yol izledik. Kakaloji kitabının çok faydalı olduğunu düşünüyorum. Birkaç tane daha bu konularla ilgili kitap aldık. Bir bebeğini de kendisi bezliyor, yıkıyor şuan; o bebek üzerinden bezi bırakmayı anlatmayı düşünüyorum. Bizde ekran yok, vermeyi henğz düşünmüyorum, sizde varsa bu tarz içerikler mutlaka bulursunuz. Ben bırakınca gece bağlamayı düşünmüyorum; bizde 1 yıldır sabah kuru kalkıyor zaten. Kolaylıklar diliyorum.