Zeynepp054 30 aylık Çocuğum her ay ama her ay mutlaka burun akıntısı ve öksürük yaşıyor. Eylülden beri böyleyiz. Kreşe gitmiyor ama giden kuzenleri yüzünden sürekli hastalanıyor. Kupkuru bir öksürük asla balgama çevirtmiyorum zaten neler neler yapıyorum. 10 gün çocuğu toparlıyorum 20 gün sonra yine aynı. Kafayı yemek üzereyim Allah aşkına tecrübeli anneler yazın bana deliricem yoksa
Mircet Zeynepp054 alerji bölümüne yönlendirdi bizi doktorumuz, 3 4 ay kadar alerji ilacı kullandık mevsim geçişlerinde çok şükür daha hafif atlattik
acemianne___ Zeynepp054 benimde oğlum 3 ay sürekli iyileşip kısa süre içinde tekrar hasta oldu , doktor Eylül ayin da hatırlatın rapor çıkaracağım ve koruyucu ilaç vereceğim dedi , daha eylüle var diye detaylı sormadım açıkçası , bir araştırın derim
Zeynepp054 Oglusumunannesii Alerjik olabilir dedi doktor ama kuzenleriyle görüşmediğinde hic birşey yok çocukta ne zaman onlarla bir araya gelse ertesi 1 yada 2.güne hasta oluyor. Onlar hiç düzelmiyor çünkü sürekli kızımın yüzüne yüzüne öksürüyorlar o yüzden alerjik olduğunu sanmıyorum
Zeynepp054 Mariposa Alerji ilacıda kullandık bir süre ama hiç alakası olmadığını düşünüyorum başkalarından geçiyor kizıma hep kuzenleriyle görüşünce böyle oluyor görüşmeyince hiç birşey yok
Oglusumunannesii Zeynepp054 o zaman kuzenleriyle sık görüşeceği zamanlarda probiyotik veya umca kullanmanı öneririm benim çocuğumda öyle genelde evde rutinleri düzgün güzel bakılıyor diye vücudu alışık değil mikroba hemen etkileniyor. Destek kullanabilirsin
Mariposa Zeynepp054 ayakta ve hafif atlatiyorsa da endise etmeyin derim, o sekilde bagisiklik kazanacak insallah kendi krese gittiginde o kadar hasta olmadigini goreceksiniz,
Zeynepp054 Mariposa Evet ayakta ve hafif ama o öksürdükçe ben iyice paranoyak oldum artık kendime zarar veriyorum psikolojim bozuldu. Artık çocuk hasta demekten yoruldum arkadaşların çocuklarıyla görüştürmüyorum öksürüğü kesilmeden. Resmen tüm hayatımızı etkiliyor. Böyle böyle bağışıklık kazanacak evet ama 2yaştan beri bu şekilde önceden hiç olmazdı geceleri öksürmekten uyuyamıyor hasta olunca 😔
Mariposa Zeynepp054 evet oksuruk bence de en kötüsü, atesi bi sekilde indiriyorsun bulanti bi kac gun suruyor ilacla toparliyor ama oksuruk haftalarca surebiliyor bazen. Bunlar normal surec sabirli olmakta fayda var. Tabi kres olduguna eminseniz… geniz eti allerji vs varsa tedavi edilmesi lazim.
Zeynepp054 Mariposa Tekrar tekrar götüreceğim çocuğu bakalım geniz eti yada alerjikmi diye farklı doktorlara. Ben kesinlikle kreş olduğunu düşünüyorum ama canım. Onlarla 1 ay görüşmesin 1 ay hiç birşey yok kızımda. Ama görüştüğümüz gibi hasta oluyor bu kadar tesadüf olamaz eylülden beri. Çok zormuş anne olmak çocuk büyütmek özellikle hasta olduklarında dahada zormuş..
Zeynepp054 Oglusumunannesii Çok teşekkür ederim takviyelere bakacağım mutlaka. Evde gerçekten hiç birşeyi yok ama onlarlada mecbur ayda 1de olsa kayınvalidemde görüşmek zorunda kalıyoruz. Bir kaç kez söyledim ama anneleri hiç oralı değil bari ben çocuğumu koruyayım bir şekilde 🤦♀️
Mariposa Zeynepp054 Allah beterinden saklasin bunlar gene gecen giden hastaliklar. Biz butun kış nebul kullanmak zorunda kaldik bu oksuruk illetinden dolayi.
Oglusumunannesii Zeynepp054 bu sorunları her anne yaşıyor böyle düşün, mesela eve misafir gelirdi çocuğun uyku düzeni bozulurdu sıkıştırırdı uyku gece uyanırdı vs hep kendimi hayattan çektim.. ve etraftaki annelerin rahatlığını gördükçe kendime kızdım. Çünkü öyle böyle büyüyorlar ve ben o büyürken aman o en iyi şekilde düzeninde büyüsün derken hayatı kaçırıyorum
Zeynepp054 Mariposa Kesinlikle Allah beterinden saklasın. Ama bunlarda günlük hayatı etkileyen şeyler ve çok yorucu gecesi ayrı gündüzü ayrı. Ne illet birşeymiş bu öksürük bende başladığında kızıma hemen nebul kullanıyorumki ilerlemesin Allah korusun ciğere falan inmesin diye. Inşallah bunlarla gelir geçer hiç hasta olmasın onlar 🙏🏼
Zeynepp054 Oglusumunannesii Evet başkalarının rahatlığını görünce bende kendime çok kızıyorum hem çocuğu hem kendimi bunaltıyorum. Eşimde cok kızıyor artık biraz rahat ol diyor ama elimde değil. Çocuk öksürürken bir misafirliğe gidemiyorumki karşıdaki cocuğa geçmesin diye. Ama kreşe giden 2 kuzeni salya sümük geziyorlar annesinin hiç umrunda değil. Hayat bizim gibiler için zor sanırım
ikikussannesi Zeynepp054 benim oğlum da öyle maalesef 5 buçuk yasında her ay hasta birde kendi yetmez gibi 7 buçuk aylık kardeşini de hasta ediyor inanın her ay bazen iki haftada bir hastaneye git gel git gel iflahım kuruyor bir bitse su okul belki rahatlarızz
Zeynepp054 ikikussannesi Neden böyle bu çocuklar acaba? Gerçekten 2.çocuğu şu hastalık yüzünden düşünmicem bu gidişle. 1 taneyle zor uğraşıyorum her ay birde kardeşine geçince ne yaparim düsünmek bile istemiyorum