haticemert17 Arkadaşlar merhaba oğlum 3 aylık özeller çok para istiyor devlette yaptırıp memnun kalan var mı ve nerede hangi hastanede yaptırdınız ?
asimsmother haticemert17 çocuk hastanesinde ürolog lütfü bay hocamıza yaptırdık. Çok memnun kaldık, işinde baya uzman, operasyon 15dk sürdü, sargısız ve 4 dikişle eve döndük, bebeğim 16 günlükken sünnet oldu