Merhaba güzel anneler,
Post biraz uzun olacak sebebi bu süreçte birçok şey denemiş olmam. Şimdiden yardımcı olmak için okuyan annelere teşekkür ederim.
Oğlum 4 ay 18 günlük. 38+3 te sezeryan ile doğdu ve bu zamana kadar sadece anne sütü ile beslendi. İlk 2 ayımızda herşey normaldi. Kilo alması boy uzaması gayet güzel gidiyordu. 3 . Ayda kilo alımı yavaşladı ve rutin doktor kontrolünde hızlı nefes alıp verme ve karında çekilme farkedildi. Başka bir doktora götürdüğümde laringomalezi olabilir diyerek KBB ye yönlendirildik. Laringomalezi değildi kamera ile bakıldı. Kalpten şüphelenildi çocuk kardiyoloji gördü sıkıntı yok denildi. Göğüs hastalıklarında da röntgende ufak bir leke dışında birşey çıkmadı ve takibe alındık. 4. Aya girerken Gittiğimiz başka bir çocuk doktoru kakada kan ve mukus derideki egzamadan dolayı besin alerjisi olabilir diyerek süt ve süt ürünlerini kesmemi önerdi. 19 mayıstan beri süt ürünü tüketmiyorum kakada kan yok. Alerji uzmanına gittiğimizde reflü için ilaç ve egzama için krem verdi. Meme reddimiz düzeliyor gibi fakat bu karındaki çekilme bir türlü geçmiyor. Benzer şeyleri yaşayanlar var mı? Araştırmadığım yer etrafımda sormadığım kimse kalmadı .4 aydır sürekli doktorlardayız. Umarım benzer süreci yaşamış geçirmiş bir anne beni görür
Allahım bütün bebeklere sağlıklı ömürler nasip etsin 🌺