Bebeğim 17 aylık , son 1,5 ay içinde 3. Ateşlenişi. ilkinde diş ve boğaz denildi , yakında azı dişi çıktı ama çıkmış yani tekrar çıkan bir dişte gözükmüyor ama çocuğumun ateşi yine 39 a çıktı. Gündüz hiçbir rahatsızlık belirtisi bile yoktu fark ettiğimde , artık kafayı yiyeceğim gerçekten , niye böyle oluyor yaşayan var mı böyle sürekli