atesnzm ecekrk 6,5 aylık desteksiz oturmaya son 1 haftadır başladı düşecek gibi olursa elleriyle destek alıp doğruluyor kendi. Hal alışma sürecinde nadir de olsa öne düşüp kalkamadığı zamanlarda oluyor her bebeğin gelişimi farklıdır canınızı sıkmayın
ecekrk atesnzm öne düşünce kaldırıyor ama işte arkaya düşünce kalkamıyor birde farkediyorum ki kendi kendime oturan bebekler emekleme pozisyonundan oturuyor benimki hiç o pozisyona geçmiyor emeklemek asla istemiyor sadece kalkıp yürümeye çalışıyor bence o yüzden kendi kendine oturamıyor diye düşünüyorum
atesnzm ecekrk emeklemek bi gelişim göstergesi değilmiş doktorlar öyle söylüyor çoğu bebek emeklemeden direkt yürürlermiş