deebg merhabalar bugün torbalıda hilmi bey sünnetimizi yaptı çok memnun kaldım bir sürü bebek vardı herkese bugüne randevu vermiş. Önce iğneyle pipiyi uyuşturdu sonra 15 dk kadar bekledik daha sonra içeri sünnet odasına aldılar baba ve anne yanında oluyor işlem sırasında hiçbir şey hissetmedi oğlum doktor çok pratik zaten çok hızlı bir şekilde kesiverdi gazlı bez sardı ertesi gün banyo yapın bezi çıkartın dedi, her gün pipiyi yıkayın dedi. antibiyotikli krem ve ateş düşürücü şurup yazdı eğer çok mızırdanırsa şurup verin dedi ben eve gelince verdim bir kaşık zaten doktor yapılması gerekenleri anlatıyor. Lazerle kesim yaptılar 4 dikiş atıldı kendi eriyen dikiş.