4 ay aşısını olduk bugün kızlar ateşi 38.4 e kadar yükseldi acile gittik hemen ,kan vs aldılar benim verdiğim şurupla düşmemişti ateşi orda verdikleriyle düştü çok şükür tekrar yükselir mi acaba 😔😔😔 çok zordu çok ağladı yavrum kalbimi söküp aldılar sanki