mervee345 Arzum Ar5162 revolutıon ya da sınbo pro compact almayı düşünüyorum aranızda kullanan var mı reklam değil bu arada burada öyle şey var mı bilmiyorum😂😂
mervee345 One step almıştım 10 gün önce falan ama kabarmayı engellemedi düz yapıyor okey sonra kabarıyor iade ettim
elbay53 Trina 0082 kullanıyorum şu an.Duzlestirmeyi de kıvırcığı da güzel yapıyor..önceden braun kullanıyordum arızalanınca uygun bir şey alayım dedim.yorumları okuyup bunda karar kıldım