Berraa_54 Kızlar 3 ay oldu spiral takalı ilk bir ay kanama ve lekelenmeler gördüm bu iki aydır hicbirsey yok bu normal midir hamilelik de yok doktora görünmek gerekir mi acaba
obiranne1 Berraa_54 bende 1 ay olmadı daha normal 1 sene düzensizlik olabiliyor doktor bana 6 ayda bir gel dedi ama ben 2 ayda bir gidecegim nolur nolmaz
konyalim42 Berraa_54 benimde 2 ay oldu takılalı benim kanamam biraz fazla oluyor günü normalden uzadı ama o kadar da cok kanama olmuyor ayda iki kez görüyorum 1 sene içinde normal böyle seyler