Annecik-06 Kızlar ya bebeğim 10 aylık oda 25 derece kısa kollu bi tişört altına da ince eşofman altıyla yatıyorum üzerine de müslin örtü örtüyorum acaba terler mi ki tek zıbınla yatırsam üşür diye düşünüyorum siz nasıl yatırıyorsunuz
gokcemevaa Annecik-06 benimde 4 aylık bende banyo yaptırıp yatırdığım için üşürse diye kısa kol zıbın+ince pijama+müslin örtüyorum 24 25 derecede. Terlemiyor göğsü sırtı da hafif ılık oluyor doğru ilerliyorum diye yorumluyorum 😂
organikirmik Annecik-06 ben tek zıbınla yatırıyorum oda 24′ü geçtiğinden beri. Şu an 29.2 maalesef çekinmesem zıbını da çıkarıcam ama cesaretim yok
hellobeybi Annecik-06 fazla bence giydirdikleriniz. ben zıbınla yatırıyorum üzerine müslin örtü atıyorum genelde açıyor üstünü
Annecik-06 bekt55_ başka bir şey giymiyor mu üzerine ya benim kız çok üstünü açıyor üşür diye korkuyorum
Annecik-06 gokcemevaa aynen bende öyle yatıyorum ama emin olamıyorum terliyor mu diye ama terlese uyanır ikide bir herhalde dimi
gokcemevaa Annecik-06 vücudunda ter olmuyor aşırı sıcakta olmuyor sırtı ve göğsü. O yüzden bi süre daha böyle devam etmeyi düşünüyorum
bekt55_ Annecik-06 yok giydirmiyorum benim kızım da doğdudan beri üstüne örtü istemiyor atıyor bende öyleyim kış yaz üstüme ortmem