ahsenkbr Merhaba kızlar 21. gün oldu doğum yapıldı sütüm yok manuel’le kolum ağrıyor güzel bir çekiş gücü olan memnun kaldığınız bir Marka var mıdır paylaşabilir misiniz?
syldz61 Lansinoh , ilk çocuğumda kullandım kardeşim kullandı sonra şimdi yine oğluma kullanıyorum masallah tık demedi.
ssbkerem Medela ikili elektrikli pompa kullanıyorum, fiyatı biraz yüksek yurtdışında daha da uygun ama kesinlikle parasını hakediyor. 10,15 dkda (iki memeyi de uyardığın için) yeterli süt alabilirsiniz. çok hızli ve çok pratik