Tuyu Ben varım ✋🏻 Bebeğim7,5 aylık oldu 6.ayından beri heşryi denedim diyebilirim meyve suları, yoğurt,sebze,püre yapmam vermem dediğim ne varsa pirinç unu dahil ama severek hiçbirine ağzını açmadı diş dönemine de denk geldi diş çıkardı şu bu derken bu aya geldik Evet üzüldüm ama zorlamadım bu arada sadece anne sütü alıyor biberon tutmuyor kendi sütümü biberondan dahi almıyor çok sık uyanıyor ben tükeniyorum ama sabrediyorum yeni yeni 1 haftadır az da olsa tadına bakıyor çok iştahlı istekli değil ama 1 kaşık da alsa buna da şükür diyorum Sizde üzülmeyin zamanla alışır inşallah sabırla zorlamadan arada bir tekrar tekrar tattırın ağladığında bırakın benim oğlum bulamaç vs sevmiyor ayrı ayrı karıştırmadan deneyin