busragggg 1 yaşından beri kulak ya da boyun mıncıklayarak uyuyan bi bebeğim var şu an 3 yaşında bugün bıraktırdığımın 3. günü çok şükür iyi gidiyoruz.
Bizimki inanın uykuyu bile geçin artık normal koltukta dışarda tutmaya bile başlamıştı takıntılı durumdaydı önce yavaş yavaş uyku dışındaki temasını kestim acıyo bak sıkıyosun falan dedim 6-7 aydır otururkenki temasını bırakmıştı. uyurken de sevdiği küçük bi peluşu var onu bak artık bu seninle uyucak senin arkadaşın buna bi isim koyalım falan dedim ona alıştırdım hem kulağımı boynumu tutuyodu hemde onu aramıza sıkıştırıyodum sık sık konuştum. tabiki ona alıştı beni tutsa bile o peluşu mutlaka aramıza sokuyodu. 3 gün önce artık havaların ısınmasıyla çook terlemeye ve bunalmaya başladım dedim bunun zamanı geldi boynuma ve kulağıma kırmızı kalemle noktalar çizdim yatağa gittik yere oturdum oğlum bak boynumu kulağımı hep acıttın yara yaptın artık kocamansın kendin uyuyabilirsin arkadaşını tut benim çok canım acıyo dedim olmaz tutucam dedi tabi direndi uyutmam 1 saat sürdü ama başardım o tuttukça boynumu gösterdim neyse 2. gün uyutmam 25 dakika sürdü tabi yine direndi bugünde uyutmam 10 dakka sürdü şoka girdim maşallah inşallah bozulmaz.
bide en önemlisi şu 3 gecedir uyku saatinden bi 30-40 dakka daha geç götürüyorum uykuya ki daha uykusu gelsin yorulsun direnemeden uyusun diye. arkadaşım psikolog 3 yaşına kadar bıraktırırsan iyi olur 3 yaşından sonra bağımlılıklar artar demişti