esmaedma Kızlar bebeğim bugünlerde o kadar huzursuz ki sürekli ağlama isteği ya ağlıyor ağlamadığı zamanlarda ise uyuyor özellikle bayram sürecinde beni çok yıprattı 2 ay 5 günlük bu kadar huzursuz olması normal mi
hilyaren esmaedma atak haftasındadır büyük bir ihtimalle benimki de 60 günlük Google den atak haftasi hesaplama yazınca çıkıyor ordan bakabilirsiniz şuan fırtınalı günlerdeyiz 😁
busrasya23 esmaedma bayramda çok kalabalığa girdiyse düzeni şaştıysa eğer gazla uyarana maruz kalmaları sonucu da bu durumlar oluyor
zenginoldum esmaedma esmaedma istedigi kadar rqhat cikarsin esmaa. Bebekler devamli hava yutar annecim. Gaz var gaz.
hilyaren zenginoldum büyüme atakları oluyor 2 yaşına kadar belirli zmnlar da bebekler huzursuz meme reddi uykusuzluk ağlama krizleri kucaktan inmeme yaşıyor bazen 2. 3. Gün bazen 1 hafta veya daha uzun gibi