Benim bebeğim de öyleydi. (3 aylık) 1 kerede içmesi gerekeni içmeyip parça parça içiyordu. 2.5 aydan sonra biraz düzene girdi. Gece 2 ya da 3 saatte bir uyanıyor ama gün içinde 120cc içiyorsa gece 60- 90cc içiyor. Biberonunuzun emziği hala yavaş akış emziğıyse yorulduğu için parça parça içiyor olabilir. 3. Aydan sonra orta akış emziğe geçiliyormuş.