Gunesnil_23 Dün akşam düştüm bugün ayağım hafif şişmişti üstüne basamadim bir süre cuma günü kontrolüm var. İnşallah bir şey olmamıştır
balkizlar Gunesnil_23 acile gidin bence hemen çok geçmiş olsun inşallah bir şey olmamıştır ama cumaya kadar beklemeyin bence
Gunesnil_23 alinmom Kızımın elini yıkarken zemin kayganmis kızımla birlikte düştük onu direk yan tarafıma aldım
deleted20517 Gunesnil_23 ne olur ne olmaz bı acile git yine canım Geçenlerde bende duran motordan düşmüştüm kanamam yoktu ama fena sancım vardı gittim ultrason bakıldı bişey yoktu ama içim rahatladi en azından
Meri-Mel Gunesnil_23 Oy canım benim çok geçmiş olsun Allah’ım küçük balı korusun çok dikkat et nasıl oldu 😞🥺
aptallarsizii Gunesnil_23 inşallah bişey olmamıştır ama cuma gününü bekleyene kadar acile gidin kaç haftalık hamilesiniz
Beyzaveduru Bende 31 haftalık hamileyken düşmüştüm. Ayağımı burktum baya uzun sürdü iyileşmesi. Ayağımı burkmamın etkisiyke de rahmim kasılmaya başladı. Bence doktora gidin. Bebek de strese girmiş olabilir