Kızlar merhaba bana bu konuda yardımcı olursanız sevinirim aslında ikinci çocuğum ama 6 yıl geçmiş üzerinden emzirme konusunda sıkıntı yok şöyle bir durum var sütüm de var şimdi oğlumun kilosu 3140 doğdu sonra 2895 düştü 1 hafta içinde daha sonra doktor bizi hem sarılığını ölçmek ve hemde kilosunu ölçmek için 3 gün sonra çağırdı gittik arada belki 3 günde 3 kere felan mama vermiştik sonra gittik kontrolle sarılık değeri düşmüş ve 3040 olmuş kilosu tabiki bu arada sürekli emzirdim yalnız 8 gün sonra gittik bu sefer 3210 olmuş ama doktor ortalamaya bakıyor günlük gram ama 3 günde o kadar kilo alıp şimdi 8 günde bu kadar alması normalmi günlük 40 almış diyor ama ben 8 güne baktığımda az geliyor sizce nasıl yol izlemeliyim kaç saatte bir emzireyim yardımcı olursanız çok sevinirim