birselduru Chicco Next2me forever kullanıyorum. Anne yanı olabiliyor, normal şekilde de diğer beşiklere göre yanlarının oldukça yüksek olması güvenli geliyor. Bebek iyice ayaklandığında da ayakları çıkıp yere koyulabiliyor. Çok sağlam zaten bakınca bile anlaşılıyor. Şu an biraz alt kademelerde kullanıyoruz ve bazen farkında olmadan elimizle ağırlığımızı da veriyoruz hiç çıt sesi bile duymadım. Birkaç çocuk büyütür 😄