Ebrumtmt evet canım normal dedi 3 kilo doğmuştu bebeğim Her ay alması gereken yeterli kiloyu alıyormuş😊hatta bana zayıf geldi sütüm yetmiyor galiba mama vereyim dedim hayır kesinlikle hiç birşey vermiyosun olması gereken aralıkta kilosu fazlasına gerek yok dedi😊