Normal partlar 4gün kısmi part2gğn olaeak düşünmüştüm ben 😊 asgari 17yken sormuştum 2günler 10 4 günler 20 fuller 30 demişlerdi 😅 şuan ne kadar onu cok merak ettim. Daha önce ebebekte çalışmıştım 4gün,2 gün de çalışan vardı ebebek 2günü kaldırmış. Bana 2gün lazım 🥹