[silindi] 2020 de Manisa Yunusemre ye tayin geldim 3,5 sene çalıştım. Kendisi o zaman mimarmis bilmiyordum. Eşiyle bir tartışma yaşadık biz görevimizi yaparken hakaret etti bize. Sonrasında karakola gidip devlet memuruna hakaretten şikayetçi oldum plakayı almıştım polis plakayı sorgulayinca araç ferdi zeyrege ait çıktı biz tanımıyoruz tabi ki. Polis aradı konuştular falan biz bekledik. Ferdi bey geldi o kadar naif kibar saygılı bı adamdı ki. Özür diledi vs o şekilde bı tanismisligimiz oldu. Eşi için tabi ki bişey demicem şuanda yaşadığı çok zor bir sınav Allah onu 3 evladına bağışlasın Allah yardımcısı olsun. Ben kendi memleketime tayin geldikten sonra duydum büyükşehir adayı olduğunu. Şimdide kaza ve ölüm haberini duydum çok çok üzüldüm gerçekten çok efendi bir insandı Allah rahmetiyle muamele etsin 🥀