Bez olarak Sleepy bio naturel kullanıyorum. Islak mendil ise doğumdan beri Sleepy newborn kullanıyordum. Buraya da yazma ihtiyacı duydum belki benim yaşadığımı yaşayan vardır diye. 12 Li paket alıyorum her seferinde ancak son aldığım 12 li paketten 4 ü çöpe gitti. Küfe benzer bir şeyler var paketin içinde. Saf su olmasından dolayı küflenme yaşanmış olabilir ama firma bunun için önlem alıp ebebek gibi firmalarla sınırlı stoklama getirmeli diye düşünüyorum. Satın aldığım ebebek şubesine gittim Sleepy ile iletişime geçmem gerektiği söylendi. Bu da bi garip durum ama uzatacak zamanım yoktu. Şimdi direkt firmayla iletişim kurmaya çalışacağım.