Bebeğim 6 aylık oldu tadımlara başlamıştık 3 gün kuralı ile 4.ay itibariyle pirinç ununa başlamıştım şimdide aptamil kaşık mama ve meme olarak devam edıyoruz dün annem geldi sebze çorbası püresi yaptı yaklaşık bir çay bardağı yedi bebeğim ve dünden beri kabız oldu çok zorlanıyor ıkınıyor ve çok sert azıcık kaka yapıyor şimdi ben ne yapacağım bu çocugun kabızlıgını gidermek için zeytınyagı içirdim bi cay kasıgı sonrası da bıraz daha yaptı ama halen kabız☹️Başka öneriniz var mı bu surecte nasıl iletlemeliyim birde ek gıda gecişinde