birbebeka Merhaba deneyimli olanlar cevap verebilir mi yenidoğan bebeğim derin derin nefes alıp veriyor ve doktorumuz bunun normal olabileceğini söyledi 7 günlüğüz solunum rahatsızlığı olma ihtimali var mı
serpoo birbebeka doktor normal dediyse neden solunum sıkıntısı olsun burda kimse doktordan daha iyi bilemez