serpoo bu benim icin cok degerli bi bilgi. Bende çeyrek altini gectim, gramin gramını bile alamiyorum.ama para ustlerine deger vermiyordum coluga cocuga oraya buraya atıyordum . Ne kadar dogru soylediniz .damlaya damlaya göl olur . Bugunden tez yok bi denicem kendimi. O kumbarayi her ay kıriyor musunuz acaba ,yoksa kilitli bir kutu falan mi