patlakprezervatif Esra1260 etiketlediğim anne evet avukat. Ben avukat yanında çalıştım. İcra ile ilgili birçok işlem yaptım. Fakat yıllar oluyor benden sonra değişiklikler yapıldı yanlış yönlendirme yapmak istemiyorum. Şu kadarını söyleyeyim tebligat yok usulsüzlük fazlasıyla var. Sizinle konuşan avukat bile olmayabilir katibe ile de görüşmüş olabilirsiniz
Esra1260 patlakprezervatif hukuk bürosunun internetteki yorumlarını okurken herkes aymı şeyi yazmıştı avukat gibi konusuyolar ama değiller demişti tebligat elime bile ulaşmamış ulaştıktan sonra 7 günüm yok mu benim ? Peki bu usulsüzlüğü şikayet edebilceğim bi yer yok mu hırsımı alamıyorum cezasız kalsın istemiyorum o hukuk bürsouyla ilgili o kadar kötü şeyler yazmışlar ki
Esra1260 Umutsuzvaka icra dosyası açılmıştı bunu söylediğinde ama daha tebligat yoldaydı elime ulaşmamıştı ulaştıktan sonra 7 günüm daha olması gerekiyordu
Umutsuzvaka Esra1260 tebliğat size gelir sizde 7 gün içerisinde itiraz etmezseniz dosya 7 günün sonunda kesinleşir ve kesinleşme işlemi yapıldıktan sonra haciz işlemleri uygulanır. Galiba dosyayı açar açmaz sizle iletişime geçmiş ve korkutmaya çalışmış. Ama 7 günlük süre dolmuştur zaten şuan çoktan. Ki ödemişsiniz dosyanız kapanmıştır büyük ihtimalle. İcra müdürlüğüne mi ödediniz avukata mı ödediniz
Taftafgiller Esra1260 Kız kocamın 6 7 aydır belki daha fazla ödenmemiş borcu var sürekli eve kağıtlar geliyor avukatlar vs aradı hiç böyle bişey demediler nasıl ödeyeceksiniz falan. Eşim daha yeni ödemeye başladı Allah’a çok şükür hiçte bişey olmadı bencede avukat sizi ödeyin diye resmen gözünü korkutmuş
serpoo Esra1260 şikayet etsenizde hukuku en iyi onlar bildikleri için bi kılıfını bulur ceza almadan kurtulurlar. Çoğu şikayet edildiği zaman stajyer avukatmz aramış işi yeni öğreniyo vs veya karşı taraf da ispatlayamadgı için bi sonuç çıkmıyo
Esra1260 Umutsuzvaka avukatın verdiği hesaba ödedik parayı korkutmaya calıstı ve başardıda ağlamaktan helak olmuştum
forumgurmesi Esra1260 malesef. Adalet lisesi mezunuyum,icra hukukunu da bilirim, staj yaparken hacizlere de gittim, asla böyle uygulamalar yok. Hele ki son yıllarda iyice esnekleşti haciz uygulamaları
Umutsuzvaka Esra1260 dosyanın tamamen kapandığından emin olun. Çünkü dosyanın kapanması için bide icra müdürlüğüne harç ödemeniz gerekiyor onu ödediniz mi
patlakprezervatif Umutsuzvaka bir hafta içinde borç ödendiğinde avukat vekalet ücretinde azalma olmuyor muydu? Atıyorum avukat vekalet ücreti 1250 lira tebligat sonrasında ödeme yapıldığında 1000 gibi bir ödeme yapılıyordu diye hatırlıyorum
beybitolat Esra1260 inanın o kadar bi bilgim yok gerçekten. Aramızda avukat olan birileri varsa size yardımcı olsun
12betul Esra1260 Zaten amaçları da korkutmak bir şey yapamazlar . Neyse bu şekilde bi borç kapanmış olmuş ama inşallah tekrar bu durumu düşmezsiniz . Bizlerde düşmeyiz inşallah . Hayat zor maalesef
patlakprezervatif Böyle bir durum inşaallah yaşanmaz fakat başınıza geldiğinde icra müdürlüğüne ödeme yapın. Ödemiş olduğunuz borç ödenmemiş olarak karşınıza çıkabilir (yaşandı)
serpoo patlakprezervatif hayır avukat vekalet ücretinde azalma olmaz erken ödeme durumnda faziden indirim yapıyolar avukat yine alacagı paraya bakar
Umutsuzvaka patlakprezervatif evet icra müdürlüğünden dosya hesabı isteseydi tebligat kesinleşmeden vekalet ücretinin 4/3 ünü öderdi