ygdcmd Arkadaşlar bebeğim emdikten sonra çok olmayacak şekilde ağızdan sesli gaz çıkarırken kusuyor 5,5 aylık hala böyle olması normal değil gibi. Bugün doktora sordum eğer daha çok olursa bir şurup önerdi onu al dedi. Var mı yaşayan ?