Merhaba arkadaşlar, bebeğim 50 günlük.
Emzirme sıklığımız oldukça düzensiz, sürekli temas halinde ve memede olmak isteyen bebeğimle, bu durum için doktorum ,sık sık emzirmek gaz sancısının en büyük sebebi, bu nedenle 2,5 / 3 saatte bir emzirmeye çalışalım, dedi. Birkaç gün denemeye çalıştım ama doyup doymadığı/aç kalıp kalmadığı vs bunlar kafamı kurcalıyor. Birde bazen 3,4 dk bazen 10,15 dk emiyor.
Ayrıca, bebek annesini temas ve emmek için ister, saatine göre memeye almak meme reddine yol açmaz mı? Bunları da duydum.Görüşünüzü merak ediyorum.