Oğlum 30 aylık. Şu ara kendini yere atıyor veya kafasını bilinçli bir çarpıyor bir şekilde kendine zarar veriyor ağlamak için sebep buluyor ve ağlıyor sinirlerim çok gerildi önerebileceğiniz bir durum var mı arkadaşlar gerçekten kafayı yemek üzereyim