Merhabalar. Doğum yardımı için bankaya gittiğimde sadece 1500₺ alabildim. 2.çocuğum ve 11 Nisan’da doğum yaptım. 1 Mayıs’ta da başvurumu yapmıştım (önceki başvurumu 14 Nisan’da yaptım ama diğer çocuğumu eklemedim bu yüzden iptal edip yeni başvuru yaptım.)
Geriye dönük ödeme alan var mı? Herkes öyle mi aldı? Ben niye alamadım çözemedim. Aynı durumu yaşayan ve bilgisi olan varsa lütfen yardımcı olabilir mi?