Merhaba güzel anneler 3 aylik bi bebeğim var ilk doğduğundan beri hem mama hem meme veriyorum tek memeyle besliyorum diğer göğsün kesildi ilk başta gara olduğundan dolayı vermedim bi süre o yüzden kesildi malesef 2. Ay açısından sonra mamayı biberonu tamamen reddetti sürekli meme istiyor tek mene olduğundan dolayı zorlaniyorum a iyor göğsün her satamıyor için de artık birşey kalmadı acaba doyuyor mudur tek göğsümle tecrübeli anneler yorum yapar mısınız birde tekrar mama yemesi için ne yapabilirim