eleefb Kızlar kızım 6.5 aylık ve bıyık dahil kol bacak tüyleri var güneşte baya belli oluyor doktorum normal olduğunu dökülebileceğini söyledi ama bana hiç dökülecek gibi gelmiyor 😂 aranızda bizim kız gibi olan var mı döküleceğini umut edeyim mi?🥹
momas eleefb ben bir doktor takip ediyorum 3. Ayından sonra dökülme olmazsa evet o tüyler kalıcı olur demişti yani olabilir kimisi tüylü bebek oluyor genetik🤷🏼♀️
mariagamze eleefb benim kızım da tüylü çok fazla değil ama yinede bu yaşta çok var doğduğunda daha çoktu sonra zamanla çoğu döküldü
12betul eleefb benim kız sarı ama bir tüy var güneşte hem de diken diken sık sık sarı 😅 Büyük kızında esmer ve çok tüylüydü babaannesine çekmiş ve evet şuna kıl yumağı 😅
12betul janemaryam kız yok 😅😅 büyük kızım 13 ü dolduracak az kaldı bebeğe yapılırmı okurken içim sızladı