03elizann Kızım 21 günlük Fizyolojik serumla burun aspiratörü kullanıyorumda yine aynı ne yapabiliim nefes almakta güçlük çekiyor buyüzden sürkşi uyanıyor
Deletedmom283 03elizann buhar makinesi işe yarıyor, soğan da kesebilirsiniz baş ucuna, ve sık sık temizleyin burnunu fizyolojik ile ama aspiratörü fazla kullanmamayı tavsiye ediyor doktorlar
Berrasiner 03elizann sakin ihmal etme doktora götür, bende 3 4 gün bekledim 22 günlüktü götürdüm yavrum bronşit olmuş şuan küvezde, 5. Güne girdi bebek yogunbakımında.. Sakin düzelir diye düşünüp evde bekleme direk muayeneye götür canım.
GmzSnn 03elizann hastalandığında burnu tıkalıyken yastık kullandım hep kafası biraz yüksekte kalınca burnu çok tıkanmıyor. Odasının ısısını her zaman 20 de tutuyorum. Çok sık hawalandırın odasını buda burun tıkanmasını tetikler. Ben genelde sprey kullandım her zaman hala öyleyiz.
Busraa15 03elizann öncelikle bi doktora gidin bronşit gibi bi hastalık yoksa serum fizyolojikle bir hafta falan temizleyin ama mümkün olduğunca aspiratör kullanmamaya çalışın burnun yapısını bozabiliyor benim bebeğimde 2. Ay aşısından sonra burun tıkanıklığı oldu doktor bişeyi olmadığını söyledi ciğerlere inlemesi için sürekli temizleyip çektirdim şimdi şırıngayla 1 ml çekip iki burnuna 0.5 ml sıkıyorum kucağıma alıp gaz çıkarır gibi sırtına vuruyorum bebeğim alerjik bi bebek sağlık ocağından alerji şurubu verceklerdi ama son olarak deterjan değiştirelim dedik Dalan roxy matik kullanıyordum şimdi ABC nin sıvı deterjanını aldım Bebekler için olanını onu kullanıyorum ve gerçekten tıkanıklık geçti eski deterjanla yıkadığım kıyafetlerini giydirdiğimde yine tıkanıyor bunu da deneyebilirsin
zcokgecim Busraa15 sırtına vurur gibi yaptıgınızda çıkıyprmu bütün pislikler birde yatar pozisyondamı oturur pozisyondamı sıkıyorsunuz
Drnk Busraa15 aspiratörü kullanmazsak nasıl temizlencek burnu bu seferde içine akmaz mı serumu sıkınca
minnosvetontis Busraa15 ya bende dalan kullaniyorumm olabilirmi dersiniz bende bi detarjan degistryim en iyisi
yarEren zcokgecim nasıl sıkmamız gerekiyor bende sıkıyorum ama h bir pislik çıkmıyor yumuşatıyor sadece e buda genizlere akıp daha kötüye gidiyor balgam yapıyor
Busraa15 zcokgecim balgam olarak çıkartıyor zaten bebekler balgamı kakalarından atıyor yatarken başını hafif kaldırıyorum yada yastığa yatırıyorum sıkıyorum
Busraa15 Drnk çok fazla tıkalıysa çektir tabi ama her seferinde değil zaten burun tıkanıklığı balgam yapar aynı zamanda bebeklerde bunu kakadan atar sürekli çektirdiğimizde burun işleyişi bozuluyor
betbetibet 03elizann önce bi kbb doktoruna götür sorun görmezse gün içinde bi kaç defa önce serum fizyolojik ile temizle ben iki deliğe sıkıp ters çevirip sırtına vuruyodum o da işe yarıyo sadece hızlı olman lazım yada aspiratör ile yap temizledikten sonra okyanus suyu sık bende aynısını yaşadım şuan 3 aylık çok şükür rahat
Berrasiner 03elizann önce burun akıntısı oldu sonra öksürük emdikten sonra kusmaları oldu balgamlı 1 2 kere sonra zaten nefesi hızlı hızlı aldı ve bunlar 2 3 gün içinde oldu. 5 gündür yoğun bakımda bebeğim.. Nefesi şimdi daha iyi ama bi 5 gün daha kalabilir. Hiç ihmal etme götür yoğun bakım bronşitten yenidoğan dolu.. allah şifa versin hepsine
03elizann Berrasiner benim kızımda burun akıntısı kusma balgam yok burnu tek tıkalı ve hırıltılı nefes alıyor bronşitmidr sizce??