cisemmm_ benim bebeğim de 2 ay 20 günlük, ben idare edemiyorum açıkçası, eşim gelene kadar kahvaltımı yapabiliyorum sadece. Eşim gelince çoğu zaman durmuyor akşamları daha huzursuz olduğun için, yapabilirsem 2 günlük yemek yapabiliyorum, yapamazsam dışarıdan söylüyoruz. Temizlik de sabaha kalktıktan sonra ilk uykusu 1 saat oluyor yaklaşık onda yapabildiğim kadar yapıyorum. Diğer uykuları zaten çok kısa, yarım saat uyursa şükredecek hale geldim. 1.5 saatte emen bir bebek, diğer vakitler onunla ilgilenmekle geçiyor.