4 aylık bebeğim var. Gecen haftangelmiştğk kayınbabam rakihatsuz diye 3 gün kaldık sevdiler aldılar kuracaklarında gezdi. Bugün geldik hastane işleri var diye 3 saat yol sürdü tabi sıcaktı arabada bunaldı. Neyse geldik eve kıyameti kopardı. Onları gördükçe çocuk çıldırmıs gibi bağırıyor. Anlamıyorum sanki bir yerlerine iğne batıyor. Yabancıları tanıma başlamış olabilir ama onları gördümğ değişik bir ağlama sergiliyor benim de kaç gündür tansiyonum çıkıyor uykusuzluktan başım çatlluyor. Durmuyor ne yapabilirim dular okuyorum her şeyi yapıyoruz olmuyor. Bi odaya geçtim zorla uyutmaya çalışıyorum meme de emmiyor doktor götürsem mi