Merhaba anneler kızım bugün tam 22 aylık oldu henüz memeden kesmedim iki yaşına girmesini bekliyorum tuvalet eğitimine de henüz başlamadım sadece alışsın diye göz alışkanlığı olsun diye bebek lazımlığı aldım klozetin yanına koydum bazen ben girince onun da bezini çıkarıyorum yapmasını söylüyorum ama bu daha çok tuvalet eğitimi gibi değil de aşina olsun diye son bir haftadır fark ettim geceleri bezi kuru kalıyor ya bir kere yapmış oluyor ya da hiç yapmamış oluyor uyanınca bezi doluyor hemen gün içinde de bezini çıkarıyorum sıcak olduğu için uzun süre yapmıyor fakat çişin gelirse bana söyle diyorum bunu söylemiyor bir iki kere bu şekilde altına yaptı bir yerde görmüştüm eğer tuvaletini tek oturuşta yapabiliyorsa bir de merdivenleri tek başına çıkabiliyorsa kasları gelişmiştir diyordu geçen dikkat ettim çişini tek seferde yapabildi merdivenleri de sadece hafif duvardan tutunarak çıkabiliyor acaba tuvalet eğitimine başlamalı mıyım yoksa biraz daha beklemeli miyim