mariapuder1 merhaba 20 aylık oglum için sandalet bakıyorum cogunluk vicco diyor ama başka memnun kaldıgınız markalar var mı igor dışında, nike sunray kullananlar özellikle kalıbı nasıl bir de h&m nin sandaletlerini kullananlar
Mnli mariapuder1 ben viccodan hiç memnun kalmadım 3 sandaletini deneyimledik hepsinde de firma beni haklı buldu bu sene kızıma igor aldık bayramda 4 gün giydirdim memnunuz şuanlık
mariapuder1 Mnli igor sert olmuyor mu hemüz 20 aylık cunku daha büyük cocuklar için uygun oluyormuş sanırım
Mnli mariapuder1 22 aylık benimki sert değil aslında tobby solid modeli muadilleri belki sert olabilir lcwdekiler falan
Bsraasln Gerçi decathlon numaraları 25 den başlıyo sanırım büyük olabilir yinede ilerleyen zamanlarda aklınızda olsun bence 🌸