Kızlar bebeğim 26 günlük oldu bebeğim memeyi asla tutmuyor en başından beri 2 gün küvezde kaldı ten tene temas olmadı sütüm gelmedi zaten sonra sonra geldi az geldi yetmiyor anlayacağınız sürekli ağlıyordu bebeğim aranıyordu süt yiyordu ama duymuyordu doyurucu değil sütüm galiba ve az geliyordu neyse mama aldık hipp markasının beğendi ve bi sıkıntı yaratmadı mama veriyorum gün içinde 3-4 saate bi göğsümü sağınca 100 cc geliyor anlayacağınız bebekte 2 saat de bi en fazla 3 saate bi uyanıyor sütüm de olmuyor sağımla sağıp veriyorum zaten mamayı 60-120 arası içiyor 26 günlük bebek için normal demi bu cc çünkü az içince doymuyor zaten içmek istemese hiç istemez diye düşünüyorum beni bi aydınlatın mama ile ilgili de yok çok kilo aldırıyor şöyle böyle diyorlar ama bebeğim de aç mı kalsın