Kızlar selam, kızım 4. Aya girdi. Yaklaşık 1 haftadır günde sadece 1 kere neredeyse aynı saatlerde baya ishal gibi ard arda kakasını yapıyor. Kakası sıvı, bi ara rengi yeşile de kayıyordu şimdi düzeldi normal renginde. O kadar kaka yapıyorki bezi zaten dolu alt açma bezleride doluyor. Diş çıkarma sürecide başladı sanırım, salyası çok arttı bazen krize giriyor soğuk bişeyler tutarak sakinleştiriyoruz ağzına. Bu süreçte böyle olması normal mi yoksa artık büyüdüğü için mi günde 2-3 kere yerine böyle tek seferde yapıyor tüm kakasını.