Ben de 3 aylık kızımda fark ettim. Doktora gittik uzunca bir açıkladı. Gamze olabilir de omurilik yapışıklığı da olabilir o kısımda dedi. Eğer ki yapışma varsa bu hemen ortaya çıkmaz ilerleyen yaşlarda yürüme bozuklukları, bir ayakta çekme gibi sorunlarla gelirler dedi. Fonksiyonel bir bozukluk olduğunda geç kalınmış oluyor ve MR gerektiğini söyledi. Haftaya mecburen anestezi ile MR çektireceğiz. İnşallah öyle bir şey yoktur. Siz de ihmal etmeyin ne gerekiyorsa baktırın bence.