Selam kızlar süreci sizinle paylaşmak istiyorum başka annelere yardımcı olmak açısından 2 yaşına yeni girdi bebeğim aşırı meme bagımlısı ve meme olmadan asla uyumayan bi bebek emzirmeyi sonlandırmak istiyordum artık zaten ve bugün başladımm öncesinde hep konuştum artık emmiycez az kaldı sana doğum günü yapıcam ve sonra memeyi bırakıcaz diye hep alıştırdım ve bugünde göğsüme bant koydum doktora gittiğimi ve onun artık kapattığını söyledim bi kaç kere gelip baktı ufak çaplı ağlamalar oldu çok şükür idare edebildim uyuturken nasıl uyutucagım konusunda çok endişeliydim çünkü biberon emzik vs asla tutmaz ayakta kucakta sallanmayan bi bebekti 8 de uyanmıştı öğlen 3 gibi artık uyuya kaldı kucağımda konuşarak masal anlatarak uyuttum önemli olan sizin kararlı olmanız mutlaka çünkü hep geliyor konuşuyoruz gösteriyorum ben bu yöntemle yaptım bakalım gece nasıl geçiçek 🥹inşşlah kolay geçer sizede tavsiyem öncesinde mutlaka bebeğinizi alıştırın konuşarak anlatarak ben şu saatte kadar bu kadar kolay olucagını beklemiyordum çok şükür 🙏