100₺ kargo ücreti var sitelerde, temu da uygun evet fiyatlar ama kıyafet konusunda güvenmiyorum pek kaliteli geleceğini sanmıyorum birde kalıplar nasıl olacak iade etmek istesen tekrar ücret ödeyeceksin ugrasacaksin vergiye de o kadar para vermem yine aynı hesaba denk geliyor siz bilirsiniz yinede 😊