imran0907 bebeğiniz cok ağlayan bi bebekmi ? Yani benimki çok agliyordu kolik degildi ama çok agliyordu ona rağmen biraz biraz evin etrafında cikardim kış ayı olmasına rağmen ağlarsa dışarısı sonuçta kimse sustur şu çocuğu diyemez. Baş edemezsen geri girersin evine böyle böyle oda dışarı bebek arabasına aliscak yavaş yavaş hergun mutlaka çıkarın korkmayin